I morgon är det Fredag...

Nu är jag hemma hos mamma igen :) Jag sover här en natt till.. pappsen kommer hem i morgon kväll. Stackarn, bara flänger runt.
Efter jobbet ifag hämtade jag upp Paul och Ammi som hade lämnat in bilarna på verkstan och så åkte vi till handen.. jag och paul gick på banken och skrev på papper om lånen.. sen bjöd Ammi oss på världens godaste middag på Olearys.. Paul åt hamburgare, jag åt biff med vitlökd smör och Ammi åt ribs! det va suveränt! Tack gulliga du! :)

Nu börjar idol så jag får dra mig till soffan!

PoK


Postat av: Ammi

sötnos! det är ju jag som tackar för all hjälp med bilen - hit&dit. Det var himmelsens trevligt att ses en stund - mina Raringar! Kram Ammi


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se