Ha ha ha..

Paul och Kim håller på med Jonas present!! ha ha kan inte avslöja vad det är än.. säger det i morgon :P
I går kväll kom vi fram strax efter kl19 och fick hemmagjord potatissallad och fläskfile! de va as gott.. :) sen drack vi några öl och spelade poker.. lika roligt som alltid.. tror att Mange vann, men det vore ju konstigt annars eftersom han funderar på att börja som pokerproffs.. Somnade väl vid 12 tiden och var uppe vid halv åtta. Nu har vi ätit frukost och ska snart åka iväg till bolaget för att handla med oss något till baren i kväll.. Har tagit en massa bilder men jag glömde kamera sladden hemma så jag laddar upp dom i morgon kväll eller på Måndag.

Jag såg att jag stavat fel till Fredag i förra inlägget :P Så kan det gå när man är ivrig!
Jaha du Perre!! Hamnade du på pizzan igår? eller blev det fisken? ;) ha ha

Nu ska jag dricka kaffe och pussa på Oliver. :D

Ha en kanon Lördag allesammans..

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se