Grattis Mamma!

I dag fyller hon 47 år :) och jag har precis beställt en present till henne på nätet..



Jag stannade hemma idag! vaknade vid tre tiden och kunde knappt andas.. huvudet kändes som en ballong! Har lite dåligt samvete men jag måste bli bra nu innan jag går tillbaka! annars blir jag ju bara dålig igen.

Färjan igår va rolig! Det var inte så farligt som jag hade trott! men det är alltid roligt att se folk man känner på tv.. undra va Frida tyckte?! Måste ringa och prata med henne sen. sockerkakan gjorde jag bra!! det fanns inte en smula kvar efter en timme.. ;) 
Nu ska jag äta frukost och dricka kaffe! Måste nog ta en låång dusch sen så man vaknar till liv!


PoK
 


Postat av: Mysan

Jag kommer till dig sen gumman ska bara köra steven till jobbet!

Älskar dig! Puss puss

Postat av: Tess

okej! :) Då syns vi snart! Love you..

Puss

2009-09-22 @ 12:50:37

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se