godmorgon!

Har sovit 11 timmar inatt.. kändes som jag behövde det! vet inte om jag känner mig bättre..?? måste väl vakna till liv och få i sig lite kaffe innan man kan svara på det. Paul och Perre är på väg hem från jobbet nu.. dom va tydligen skit dåliga! jag tror att dom smittat varandra med svininfluensan!!


Om Paul ser ut så här när han kommer hem så får jag nog åka in med honom till sjukhuset! he he
Han hade ringt vårdcentralen i allafall.. det är ju bra!

I dag är det en kille som kommer och tittar på bilen! :) och ville inte han ha den så var det en finne som verkligen ville ha den.. kanon bra! :) då var man av med den!

Vi hörs senare..
PoK


Postat av: the king

cool gris

2009-09-10 @ 17:46:58

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se