..

halloj.. Idag har jag mått ganska mycket bättre än tidigare! :) det känns som om jag kommer att vara helt frisk till måndag om det fortsätter så här! Skönt..
Jag och My va i handen och jag fick tillbaka 200 kr för att knappen i mina jeanse hade lossnat! de va ju nice.. Jag köpte ett par höst stövlar, mascara och en schal med.. sen åkte vi till Öb för att handla lite fler glas.. köpte bara 9 stycken sist så nu har vi 15 i stället..



Efter det så lunchade vi på gyllene måsen och mötte sedan upp Ammi vid mecken.. vi körde henne till Cribbe och Annelie och drog vidare till Nattis på latte med bailys.. mumsigt.. (My fick köra hem) ;)

I morgon kommer mamma, pappa, fredrik och theo hit på mammas födelsedagsmiddag! :) vi ska äta oxfile och rösti.. och sen tårtan som jag ska baka.. lägger ut bilder i morgon på den så ni får se!

Nu har vi precis kollat på idol och jag längtar tills avsnitten i morgon.. åh nu börjar criminal minds.. måste se det!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se