..

Vilken sjyst väder det är idag!! ligger här på soffan och tittar ut genom fönstret.. ett riktigt tidigt höst väder ser det ut som.. Det härliga med hösten är alla vackra färger som kommer fram överallt! men det brukar ha en förmåga att regna väldigt mycke och det är ju mindre roligt! Har en massa bra ideer till jobbet som man kan göra med barnen på hösten.. ska bli roligt! :) 



Fick mail om att mina hasband är skickade nu så jag får väl dom i morgon tror jag :)
Va ute och svara på alla mejl som kommer ang trialen också.. så vill inte killen som kommer idag så finns det fler intresserade! det är ju skönt :)

Pratade med Mysan för en stund sen.. som skulle komma hit och lämna Doris när dom besiktat den.. hoppas på att hon går igenom.. det är väl inte alltför troligt men man kan ju hålla tummarna.. tror att dom kommer att slå ner på dom dåliga däcken och pauls bondlagning under huven ;) Hur som helst så ska vi sälja den även om den inte går igenom.. då finns det i allafall papper på den. Vi ska köpa en jumpy Citroen! det kommer att bli as bra! Då kan vi hämta trialarna från Örby och ställa in i förrådet här hemma.. gäller bara att fixa någon feting kätting som man kan kedja fast dom i och ett larm eller något så står dom nog säkert!
 


Ska lägga mig i badkaret en stund..

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se