En vit helg! :)

Det här kommer att bli den första vita helgen på jag vet inte hur länge.... Ett år eller två kanske.. helt sjukt hur ofta man dricker egentligen! Men nu när vi inte mår så bra och har en hel del att pyssla med hemma så ska det bli riktigt skönt! Nästa helg fyller Mats 40 år och då bli det nog lite dricka.. Det enda som brukar bli lite långtråkigt är kvällarna men man kan ta en filmkväll hemma i soffan, gå på bio, spela spel och andra saker i stället. Jag är trött på att må så här:



Ha ha..

Nu har jag ätit resterna av min sallad från igår och paul har slängt i hop en omelett.. Den där jävla finnen har inte dykt upp än så vi får se om vi skiter i honom och drar till claes olsson för att handla larm till förrådet i stället..

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se