då var denna "härliga" dag snart slut..

Dan på jobbet va tung fast vi bara hade 8 barn.. Mina arbetskamrater är riktiga energisugare!! jag blir alldeles matt i skallen av att jobba med dom. Och så fick jag reda på att Maaret blivit sjukskriven en månad till!! kan det bli värre.. Jag sysselsatte mig med att möblera om en del och det blev riktigt bra faktiskt! barnen tycktes tycka om det också.. dom flög ut och in ur varje rum för att leka med allt "nytt".

Till middag blev det biff med pommes och wok.. sen gled My och Steven förbi och vi drog till Bauhaus för att handla deras skjutdörrar.. Nu sitter vi hemma hos dom och ska dricka en efterlängtad kopp kaffe! killarna ska spela Ultimate fighting på ps3:an (tror att steven kommer att vinna) ha ha. 

På fredag ska vi till Nattis och fira hennes 21 års dag! :) det ska bli kul..



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se