12 timmar...

har jag sovit! vaknade med huvudverk och ont i nacken.. förkylningen känns bättre i dag men jag tänker vara hemma i morgon också så får jag tre dagar extra att bli riktigt frisk på! jag tänker fan inte vara hemma mera nu framöver.

I dag ska jag göra så lite som möjligt.. My skulle bjuda på korv till lunch och sen på eftermiddagen måste jag till HM och lämna tillbaka ett par jeanse som gått sönder.. sen kl 16.30 ska vi möta upp Ammi hos bilmecken. Det är väl typ det..

Vi ska ju fira mamma i morgon kväll eller på lördag och hennes ugn hemma har gått sönder så jga har blivit anförtrodd att baka en tårta.. Torta Mimosa heter den.. mamma såg den på ett program med paulo roberto.. ;)
Jaha! jag säger bara lycka till Tess.. ha ha jag fotar den när den är klar..  



Nu ska jag lägga mig i badkaret!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se