usch ja, va tiden rusar iväg!

Pappa och Leif åkte för en kvart sen och nu har jag precis färgat håret. ska sköja ur om en halvtimme.
Middagen va jätte trevlig! :) vi korkade upp en flaska vin som jag och Leif delade på och paul tog en öl.. pappsen fick va nykter eftersom han kör.


Här är min fläskfile gratäng. den blev kanon god!

Efter maten åt vi äppelkaka och drack kaffe, sen kollade Leif på vårt uttag till tvättmaskinen. vi behöver dra om elen så han berättade hur vi skulle göra. :)
Just det! ha ha pappa gled upp på vinden för att kolla något och hittade den här lampan i orgonalförpackning inplastad! det va ju inte så tokigt :) jag ser det som en klapp från tomtarna på loftet ;)



Nu har farfar kommit hem från sjukhuset IGEN! han åker in och ut därifrån som jag vet inte vad stackarn.. han va väldigt virrig nu igen sa farmor.. om han fortfarande är hemma i morgon så åker jag, pappa och Leif dit och hälsar på.. det va ett atag sen jag träffade dom och det känns som det är dax nu!

Dax för duschen!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se