update från sängen.

nu är klockan ett och jag har krypit ner i sängen! så jävla skönt.. My, Steven och Tedd kom vid sju tiden och så åt vi hemmabakad pizza, det är så himla gott (jag sparade en bit från min och åt den nu! :P ha ha) Sen kom Jessica och Perre över och för en stund sen kom Ola också.. han och paul sitter och snackar och tar en öl nu men jag kände mig ganska klar för ikväll..
Vi har en del som jag vill hinna med i helgen..

Mecka med bilen ska vi göra i morgon hos My och Steven..
Storstäda här hemma.
Fixa uteplatsen, ta bort alla möbler, rensa blomlåder och fixa grillen.
Handla mat och VILA!!

Jag ska sova ut och bara slappa på soffan den här helgen! kände redan efter första ölen idag att jag inte va på humör så det blev bara 4 öl och till sist en stor kopp kaffe.









Mamma berättade att Morfar och moster kanske kommer upp nu till jul!! det skulle vara så roligt! :D Sist vi firade jul med dom var i Spanien när jag va 6 år tror jag.. hoppas dom hittar billiga biljetter så att dom kan komma!

Glömde berätta att vi ska till fjällen!! (om vi får stugan, men det brukar inte vara nått problem) Jag, Paul, My, Steven, Fredrik, Vicky och Theo. Vi åker två dagar efter julafton och är där över nyår innan vi åker hem.. det ska bli så mysigt!! Åka skidor, basta, dricka öl och spela spel :) Nice nice..

Nu ska jag kolla facebook sen är det kudden som gäller!

Sov gott!



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se