update från sängen..

har lite blandade känslor just nu :S tänker på allt jag har att göra i morgon på jobbet.. Ena kollegan är inte tillbaka från sitt ryggskott än så jag tar över hennes inskolningssamtal eftersom föräldrarna börjar bli otåliga! Vi kommer inte kunna ha planeringsmöte då eftersom hon har lagt in samtalet mitt i mötes tiden.. vet inte riktigt hur hon tänker!? har man bara planeringsmöte var 14:de dag så borde man ju kunna ta vara på den tycker man ju..

Sen är jag uppe i julklappstänket! vad vill den personen ha? När ska jag handla? tror att vi kommit på dom flesta nu i allafall.. tror att det bara är två personer kvar.. En julklapp är jag speciellt nöjd med :D har överträffat mig själv denna gång.. ha ha tänker inte säga vem det är till eftersom jag vet att dom läser bloggen.

Sen är det ju de här med träningen.. man peppar sig själv till 100 på söndagarna " Från och med i morgon ska jag börja träna" ehhh nää.. det blir ju lixom inte riktigt av. det lyckas alltid komma nått i vägen på vardagarna.. får se hur mycke jag hinner med den här veckan, Det enda som är bestämt är buttericks på tisdag (eftersom vi inte orkade åka in dit idag) och åka till mamma och pappa! :) det kanske jag ska ta och göra i morgon.. får se hur det blir.

Nu har jag fått skriva av mig lite.. känns alltid bättre då ;) Filmerna va sådär.. det va nog den sämsta wallander hittills.. men nästa skulle tydligen vara bättre. Den andra filmen vi såg va riktigt invecklad! man tappade tråden ganska ofta men den va ändå spännande..

Nu ska jag sova så man kanske mår som en människa i morgon.

sleep tight



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se