Tycker synd om mig själv..

Gör jag verkligen idag.. patetiskt egentligen.. det är ju ingen som bestämt åt mig att jag ska köra trial.. har inte sovit så mycket.. kan inte vrida på huvet ordentligt utana att det hugger.. sen känns det som om man varit i slagsmål. Gnäll, gnäll, gnäll! ha ha

I går kväll åkte vi och åt black and white och srack en öl.. sen köpte vi godis och la oss på soffan och slöa hela kvällen! I andra halvlek på fotboolen somnade jag och vid halv tolv tiden kom Kim och Mia hem.

Har varit väldigt dålig på att ta kort den här helgen också! Glömde kameran här hos kim och mia i går när vi åkte och tänkte ju fota idag i stället.. men nu blev det ju ingen körning idag.. Men vi hade en fotograf på lägret så jag laddar upp dom bilderna när han lagt ut dom på nätet. Maria är i väg till sin syster och hämtar Oliver nu så han ska jag hinna knäppa några bilder på innan vi åker. :)



Nu ska jag borsta tänderna..

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se