Söndag..

I går gjorde vi absolut ingenting!! och de va väldigt behövligt! Vi åkte till ica och handlade lite mat och sedan till macken och hyrde tre filmer.. när vi kom hem gjorde jag smoothis till middag ;) och så låg vi framför tv:n och slappade hela kvällen.. gick och la oss vid elva tiden tror jag och vaknade klockan nio idag! :)



Nu har jag precis tränat och paul ligger i badkaret.. jag ska duscha och göra mig i ordning nu så ska vi åka till Gittan och Tord på lite lunch :) My och Steven skulle också dit. sen skjutsar vi in Tord till stan i eftermiddag, han skulle åka någonstans med jobbet.

Pratade med pappa för en stund sen och han berätade att min farbror kommer upp i morgon (från götet) och ska jobba på mässan i veckan så han ska bo hos mamma och pappa.. vi får bjuda över han på middag nu på tisdag eller onsdag så man får träffa honom lite.
Han sa också att farfar kommit hem från sjukhuset nu också.. han har ju legat där ett bra tag nu eftersom han fick en hjärtinfarkt.. :( Han hade väkt farmor klockan 4 i morse med frukosten klar.. ha ha klockan hade stannat i köket på klockan nio så han trodde väl att dom hade haft värsta sovmorgonen.. :) farmor lär ju vara trött i kväll ;)


PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se