skönt med kväll!

Kunde varit lite ljusare ute bara.. snart ställer vi ju tillbaka klockan en timme, det ska bli skönt :) Brandutbildningen gick bra! det va ganska roligt faktiskt.. det va 15 tjejer och en kille ha ha och det va så klart en pappa till ett barn på min avdelning :P men vi hade roligt. Jag fick gå in i ett brinnande hus och släcka elden med en skumsläckare :D det va så kul att jag funderar på att utbilda mig till branman, det kanske inte bara är därför.. na na na na. ;)

efter jobbet åkte jag till inter sport och fick byta min vinterjacka.. skönt att slippa gå runt och duna som en jävla fågel..
Paul hade fixat köttbullar och makaroner och efter kaffet gick jag till Fredrik och Theo med hans maxi kassar som stått här hos oss ett tag.. Nu är jag hemma och längar till greys anatomy avsninttet som börjar kl nio :)
Ska ta en dusch innan som ska bli så skönt.


En bild på Theo i somras ute vid husvagnen :)

Nu har dom bestämt att farfar ska få bo på ett hem i tre månader.. till och börja med. dom har väl insett att farmor inte orkar att ta hand om honom dygnet runt. blir nog bäst så men det är ju trist för båda två. Tvi för att bli gammal och gaggig! längtar verkligen inte dit.. man får njuta medans man är ung och pigg ;)

PoK







Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se