Så jävla irriterad!!!

Kommer inte vidare med gitarr spelandet och det gör mig as frusterad!! letat efter gitarrlektioner mem jag vet inte vart jag ska leta någonstans.. hittar bara svindyra privatlektioner.. Nu ska jag försöka lära mig att plocka och det är skitsvårt när det inte står något vettigt någonstans om hur man gör.. fucking skit.. Pratade med Fredrik alldeles nyss, han va i örby och meckade så han skulle ta med sig min synth om han kom i håg.. jag har glömt den varje gång jag varit där. Så ska man lära sig att spela på den igen.. ha ha 


Tänk om man kunde födas till att spela som Johnny Cash!! Sweet..

 
Gittan och Tord kom förbi på en fika! :) de va trevligt, vi fick ett avbrott i den tråkiga städningen.
Jessica och Micke ska också till My och Steven så vi hämtar dom kvart i sju och sen åker vi till Tungelsta.. får se om jag hinner ladda upp bilder på oss innan vi åker i väg.



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se