riktig slapparkväll!

När killarna va klara med bilen så åkte jag och My till handen. hon gick på bolaget åt Steven och jag skulle byta min jacka som det dunar något fruktansvärt om.. Dom hade inga i min storlek inne men skulle få in i nästa vecka så jag får byta den då.. När vi kom hem hade Mange kommit så vi åt lunch och drack kaffe.. När My och Mange åkt tog vi ett långt bad och åkte sen till Maxi för att handla lite käk. Vi åkte också förbi bageriet i brandbergen för att handla bröd och sedan till macken och hyrde två filmer..
Vi åt grillad kyckling, tzatsiki, bröd och potatissallad och till efterrätt blev det kaffe, munkar och sockerkringlor ;) är fortfarande propp mätt!

I morgon ska ta städningen, byta däck på jumpyn och lite annat trist so måste göras.. Har en as jobbig förkylning som jag dras med nu! den bryter inte ut ordentligt utan är sådär halvjobbig hela tiden. skulle vilja träna i morgon men orkar jag inte så ska jag iallafall ge mig ut på en promenad..


Pöss



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se