rainy day..

igen... 8.7 grader och regn.. booriing! Har en väldigt dålig hårdag idag men nu har jag lärt mig att det bara är att göra en fläta och skita i att försöka fixa frillan för det går inte sånna här dagar!
Jag som öppnar avdelningen idag så jag ska börja bege mig om några minuter. bortsa tänderna först bara..

Jag är så jäkla röksugen hela tiden.. jag SKA inte röka på vardagarna eftersom jag redan snusar! Ett idiot behov måste fan vara nog! men nu har jag kommit in i nån dum jävla cirkel så jag gör båda två igen.. men ICKE! nu är det slut på det.. Ciggen kan dra åt helvette! (många svordommar på ett och samma stycke ;)..)

 

Ha en bra dag!

PoK


Postat av: Mr. A

Haha lustigt att du skriver det, jag gör samma sak.. Har hållt mig från o röka mer än 2 cigg idag iaf.. Men snusar en dosa om dan likförbannat. Ciggen måste bort!

2009-10-27 @ 15:38:32

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se