pust..

Äntligen hemma där jag hör hemma idag! på sofflocket.. Dagen på jobbet va riktigt seg.. hade tre barn och ena fick jag ringa efter förälder efter sovet eftersom stackarn vaknade med 40,3 grader feber.. den andra blev hämtad klockan 13 sen va det bara jag och en lillplutt kvar så vi gick över till grann avdelningen och va där tills jag slutade..
Jag åkte ut till Ingarö där mamma och pappa har sin husvagn.. Paul och pappa har byggt ramper eller va det heter till den nya husvagnen som dom fick idag. Den va kanon fin innuti..:) Riktigt stor och köket va as frächt med en massa bänkyta.. Så kan jag tänka mig att bo.
Vi åkte därifrån vid sex tiden och köpte med oss thai mat till örby. Jag och paul tog en bastu också! å det va så skönt! Det va första gången vi bastade där.. konstigt eftersom paul va med och byggde den för länge sen, ja ja nu är oskulden spräkt så då kanske vi bastar där oftare. ;)

Nu börjar jag bli sjuk igen!! :( jag som har gått runt på jobbet och skrytit om att jag hållt mig frisk så länge! Typiskt.. Nu när vi ska på fest i morgon med... ja ja jag hoppas att jag mår bättre när jag sovit länge i morgon.

Nu ska jag kolla på idol, läsa min bok och sen sova..

PoK


Postat av: Jessica

tjenahejsan!!! vi ska fylla i lite grejer och förhoppningsvis bygga på axeln. jag känner på mig att det kommer bli grymt!!! om jari orkar vill säga.. :)


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se