pannkaka..

åt jag till middag :) paul tycker inte om det så värst så han gjorde köttfärssås och spaghetti i stället.. Nu sitter han på kontoret och fixar alla papper och räkningar som vi inte stoppat in i pärmar på ett bra tag! Han hittade mina papper som jag skulle skicat in till kommunal för ett tag sen också :P jag får ta med mig det till jobbet i morgon och kopiera upp lite papper innan jag skickar in det.

Jaha nu börjar det närma sig jul och julklapps inköp.. jag tycker alltid att det är svårt att köpa julklappar när man inte vet vad folk önskar sig, vi satt och funderade i bilen på väg hem från kim och mia och kom på nästan alla så det va ju skönt! Nu gäller det bara att planera inköpen så att inte allt blir på samma månad.. Theos julklpapp är klar iaf :)


Är det någon högtid jag älskar så är det julen! Att äta en massa god mat, umgås med familjen, dricka mammas mumma, mumsa knäck och såklart ge bort och öppna julklappar!
Jag och My ska ta en dag i December och baka en massa gott.. Pepparkakor, lussebullar, knäck och mycket mer.. I år ska vi fira hos mamma och pappa! Då sover vi nog där så att båda kan dricka vin och öl ;) Sen drar vi nog en bastu senare på kvällen kanske.. vi har ju inte bastat där en och det va ett bra tag sen pappa byggde den så det är dax nu känns det som!

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se