pain in my fingers.!

Har spelat gitarr oavbrutet i två timmar nu! det känns ordentligt eftersom jag inte spelat på några månader.. känns inte som att jag kommer vidare längre! funderar på att kolla efter någon gitarr kurs som jag kan gå på kvällarna, det jobbiga är ju att jag ska ta hem min synth som har stått hemma hos mamma och pappa i några år nu och då lär jag ju bli sugen på piano igen! får väl göra båda två kanske ;) Ska kolla om pappa kan ta med sig den i morgon när vi ska köra trial..

My baby :)

Vi ska ta lite sovmorgon så vi möts 10.30 på gladö.. ska köra gärnet eftersom det kan vara sista åket i skogen för i år. man vet ju aldrig när frosten och snön kommer så det är bara att passa på! Får se om Nicke och Bernte ska med också. Ju fler ju roligare! :) Perre vet jag inte.. han skulle fixa hemma tror jag paul sa, vi får väl se om han är sugen i morgon..

Dagen på jobbet va jätte bra! :) vi var tre stycken på nio barn så jag hann göra hur mycket som helst runt om. Jag dokumenterade alla aktiviteter vi gjort och satte in i barnens pärmar och info till föräldrar, mailade ut veckobreven, hjälpte till på minstingarnas avdelning vid sovet och busade med mina älsklingar! :) Det är verkligen ett underbart jobb (ibland) ;)



Vi blev bjudna på middag i ösmo idag ;) Gittan bjöd på stekt potatis, prinskorv, biff a la lindström och baguetter! så himla gott!

Nu får vi se vem som åker ur idol den här veckan.. har små gluttat medans jag spelade gitarr och det va rock tema :D dom va riktigt duktiga idag men jag tror att killen med tjejröst eller Reza åker ut idag.. kan man ju hoppas i allafall! bäst va Erik och Calle som vanligt :)

Ha en sköön fredag kväll!





Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se