oj va snabbt den här dagen gick!

Dagen på jobbet va riktigt bra idag :) hade inskolningssamtal och hann med att ha avdelningsmöte också! Efter jobbet åkte jag hem så lagade vi kyckling wraps som blev starka som fan! det va väl inte riktigt meningen men så blir det när man testar nya marinader :P
Efter middan åkte jag till statiol och lämnade tillbaka filmerna och sen hem till mamma och pappa! :) Pappa va hemma hos farmor så jag och mamma mös i soffan och snackade en MASSA skit! det är det bästa jag vet :D Gör det alldeles för sällan men nu mår hon ju inte speciellt bra heller så det kanske inte är så konstigt. När jag skulle åka kom pappa hem och då började vi prata och en timme senare kom jag på att jag va på väg hem. ha ha så kan det gå när vi säter i gång! På fredag ska vi hjälpa dom med husvagnen.. eller snarare paul, jag slutar ju inte förrens halv fem så vi får se hur mycke jag hinner hjälpa till! kanske får handla med mig något gott så att vi kan äta middag där..
Nu ska jag stoppa nått i magen så att den slutar kurra sen är det sängen som gäller! ska bli såå skönt :)
I morrn drar vi och shoppar maskeradkläder tills på lördag.. spännande va!?

Pöss 



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se