Myskväll..

I kväll blir det en skön kväll i soffan! :) Slutade klockan fyra och när jag kom hem lagade paul korvstroganoff och jag städade upp och startade en tvätt.. Sen kom My förbi på middag och nu har vi druckit kaffe.
Det är fan nice med facebook! har hittat min moster, morbror och kusiner där nu! kul att man kan hålla kontakten på nått sätt fast man bor väldigt långt ifrån varandra.

Vädret har varit ganska trist idag. några barn fick stanna inne och måla medans jag gick ut med resten på förmiddagen.. det är en jobbig mellantid nu mellan höst och vinter! det är kallt så barnen har på sig overaller men blött så dom behöver gallonisar också! stackars barn.. går runt som orörliga michillin gubbar :) Fast det känns jobbigt att få ut alla barn och vara ute när vädret är piss så är det riktigt skönt efteråt! man blir piggare och dagen går snabbare.



Då får vi se vad som händer i helgen.. i morgon har jag lust att kasta mig på soffan dricka en flaska rödvin och kolla på idol.. :P men det lär ju inte hända..

Vi ska gräva upp vår töja vi har på framsidan
Köra trial några timmar
Åka till buttriks och köpa maskerad grejer till halloween
handla mat
påbörja julklappshandeln
Köpa fällsängar på jysk

Får se vad vi hinner med och prioriterar..

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se