morning tröttmössor!

ahh drömde värsta sjuka drömmen precis innan jag vaknade! fast nu kommer jag inte i håg den ;) typiskt va! va tvungen att ta en kall dusch för att vakna till!
ha ha de va ju tur att jag köpte två tunikor i går.. har glömt att tvätta hela veckan.. :S kommer på det när jag ser högen varje dag så idag är det banne mig dax!!

åhh spillde kaffe överallt nu! så går det när man ska blogga, dricka kaffe och röka samtidigt! typiskt mig..

Måste rappa på nu.. bilen går om fem minuter.

Haaa de.


Postat av: Mr. A

Du, fotar du förresten? Vad har du för kamera?

2009-10-29 @ 17:08:59
Postat av: tess

säg vem du är så kanske jag berättar.. ;)

2009-10-29 @ 20:14:05
Postat av: Mr. A

Du känner mig inte ändå ;) Så säg nu :)

2009-10-30 @ 13:20:16
Postat av: tess

okej.. then i know ;)

Tycker om att fota men jag har bara en vanlig olympus kamera.. den på bilden är min svärfars.

2009-10-30 @ 20:36:03

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se