Min Favoritdag! (efter lördag förståss!)

Jag skiter i att jag har en dålig hårdag, att det är kallt och mörkt ute för det är fredag!! :) har ingen aning om vad vi ska käka ikväll men eftersom pauls lön har trillat in på kontot så kanske man blir bjuden på något gott :D
I går kväll åkte vi iväg till jysk och handlade 2 stycken fällsängar.. då slipper vi låna av gittan och Tord varje gång vi ska någonstans och annars så står dom i gästrummet. Det va sånna där med träbalkar i stället för spjongar eller va det heter, paul trodde att dom va bättre, dyrare va dom i allafall men det betalde ju mamma och pappa eftersom dom snodde en madrass till min gamla säng ;)
Vi åkte förbi bageriet i brangbergen och köpte en varsin munk också på vägen hem! Väldigt gott.
Sen kollade vi på sos gute och mitt i så ringer det en brud som frågar om jag har tid att svara på några frågor ang bostadsmarknaden och mäklare.. Ja ja sa jag bara det går snabbt! Efter 15 minuter tackade hon för sig och jag hade missat halva prgrammet! ska aldrig mer svara på frågor..

Borsta tänderna och dra.. ha en skön dag..

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se