Kim och Maria!

Ledsen för väldigt dåligt bloggande! har haft så mycket för mig så jag har varken orkat eller hunnit.. I går kom jag hem kl åtta efter apt och då åt jag middag och så glodde vi på senaste johan falk filmen.. :) Sen va det bara att packa i ordnig för resan och gå och lägga sig.
Jag jobbade till klockan ett idag, sen kom paul och hämtade mig och nu är vi nere i Kinna! Det har varit så skönt väder hela vägen så det känndes som det gick väldigt smidigt.. Nu är killarna iväg och handlar till middagen och jag pussar på Oliver! han har blivit så himla stor.. :)

I morgon kl 9.30 börjar träningslägret!! fan va skoj.. har laddat med sallad till lunch..

Nu ska jag dricka vin :D

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se