Jag älskar att vara hemma! :)

Det känns om jag inte suttit i soffan och pustat ut på rätt länge nu! det kanske ni märkt eftersom det inte blivit mycket bloggande den här veckan..
jaha, efter jobbet idag mötte jag paul vid bilmecken och sen drog vi till handen för att äta.. det blev gyllene måsen, apoteket, gina tricå, dress man och stadium.. sen åkte vi till posten och hämtade ut en bok jag beställt till mamma och sedan tillbaka till handen för att hämta bilen.
Nu när vi kom hem gick paul över till Ola för att hjälpa honom att dra någon kontakt i förrådet och jag röjde upp här hemma, startade en tvätt, en diskmaskin och nu dricker jag kaffe! :)

I morgon jobbar jag 7.30-17.00, kommer att vara själv hela dan men jag har bara fem barn så det ska nog gå prima.. My och Steven ska äta hos oss och vid sju tiden drar vi hem till Nattis för att fira hennes 21 års dag. kommer nog att vara ganska trött på Lördag ;) men det kan det ju vara värt..

Nu ska jag ta ett glas rött och sjunka ner i badkaret!! faaan va nice.



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se