I morn är det fredag! :)

Fan va nice! Den här veckan har gått ganska snabbt faktiskt.. I kväll efter jobbet ska vi lämna in volvon och byta vattenpump och däcken. . har så dåliga sommar däck så det känns tryggast att göra det nu.. Till middag kommer Mange förbi :) det va ju ett tag sen vi träffades, Olivers dop. Får vi se vad vi ska slänga ihop för middag, får svänga förbi affären.

I går på eftermiddagen va jag ute med barnen en timme innan jag gick hem och Fy fasen va kallt det är att stå rätt upp och ner! Så nu har jag packat varmare överdragsbyxor, kängor och en mössa.. I helgen ska jag köpa en ny vinterjacka så att jag kan ha den gamla på jobbet..

I går och idag är ena arbetskamraten sjuk.. Hon hade hand om en inskolning nu som vi fick ta över.. det blir riktigt rörigt när man bara är två på 15 barn.. dom är lixom Överallt! Ha ha

Ha en bra dag!

PoK 


Postat av: mysan.

Hej gumman!

Mange var ju inte med på dopet, ni träffade han senast när Jonas fyllde år. Är min lilla svägerska lite glömsk? Det är tur att det är någon som håller kol på dig! =)

Jag tänkte om jag kankse skulle komma förbi på en fika i kväll det var ju ett tag sen vi träffades.

Puss


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se