hemma :)

Resan hem va helt okej fast det regnade.. jag som känt mig väldigt invalid idag slapp köra! :) älsklingen körde medans jag sappade mellan cd-skivor, käkade snaks och tog en tupplur. ha ha vaknade när det himlen öppnade sig och det smattrade mot rutan,.. vi stannade vi brauhaus och åt en varsin hamburgetallrik som va as mumsig.. Vi åkte till mamma och pappa på en gång för att tvätta min leriga trial och fixa kopplingen.. mest killarna som fixade medans jag slappade med mamma.. Vi blev bjudna på chili så vi slapp bry oss om middag också! :) skönt.

På vägen hem stannade vi för att handla lite frukost och frukt sen när vi väl kom hem så packade vi upp allt på en gång, startade en tvätt och nu är vi nyduschade och myser i soffan! :)
I morgon kväll kommer Leif ( min farbror) upp till stockholm och ska vara här en vecka.. han ska bo hos mamma och pappa men kommer hit på middag på tisdag.. ska bli kul att träffa honom!

Jag längtar redan till nästa helg! vi har ingenting planerat än och det känns skönt! hoppas på fint väder så vi kan dra ut till Gladö för lite trialkörning! skulle vara kul med en heldag igen..

Nu ska jag göra en kopp te..



PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se