hemma igen..

Det va HELT galet på buttericks!! så mycke människor på så liten yta va det länge sen jag såg sist.. fick svettningar och bler yr bara jag kom innanför dörren! Efter ett bra tag hittade vi i allafall det vi skulle ha och det landade på 1000 kr.. Galet.. men men det blir ordentligt i allafall.. ;P Jag hade tänkt att vara häxa först men tyckte att det va lite trist så jag ska vara något annat :) Perres pappa Ove kom med iden så jag tackar.. :) men det är hemligt.. tänker inte ens berätta för Myspys.. det blir roligare då.. Jag laddar upp bilderna på söndag så får ni se.
När vi kom hem gick vi till ola och sussie på en fika.. va ju tvungen att glutta på lilla Max som blivit så stor! han är väldigt lik Ola nu :)

I morgon ska jag börja halv 8 i stället för åtta eftersom vi har vikarie som vi inte kan sätta på öppningen.. föräldrarna tycker inte om det och de förstår man ju så då tänker jag sluta 4 i stället för halv fem och det är ju inte så tokigt! hellre börja tidigt och sluta tidigt :)

Nu ska jag gå och duscha och sen är det desperate housewives kl nio..



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se