helloo.

Nu är jag skadad!! ha ha jag lyckas alltid med något.. kan ju tro att jag är släkt med Perre! :P han har också alltid något konstigt för sig.. ja ja jag lyckades slå på två ganska ordentliga vurpor.. så nu har jag sträkt nacken och ont i armbågen.. man kan inte mer än att skratta åt sig själv.. så nu sitter jag med vämepuffen och ska smörja med iprensalva så får man hoppas på att man sover bort sträkningen ;)



Jobbet va riktigt tufft och rörigt idag.. vi hade fotografering och nya inskolningsbarnet + 2 föräldrar som var lediga men kom dit med barnen ändå till fotograferingen.. tålamodet tog slut efter mellis så då var jag inte en snäll fröken!! :P

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och bara mysa! :)

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se