Halloween fest :)

My och Steven ska ha halloween fest nästa helg! Det ska bli as kul :) Jag ska vara häxa ;) Jag har varit på en del maskerader och så men aldrig gett mig in i det helhjärtat så det ska bli första gången.. hatt, sminkning och håret vet jag redan hur jag ska ha det men kläder är ett problem! Någon som har nått tips (förutom att det ska vara mörka kläder)



På jobbet gick det bra. Ena kollegan var sjuk förra veckan och idag vabbade hon och så ringde hon på eftermiddagen och sa att hon hade fått ryggskott! det kallar jag maximal otur! ja ja Vi fick en vikarie från och med i dag tills hon kommer tillbaka så det va ju skönt. orkar inte med en vecka till att bara vara två på 15 barn.. det är för tungt.

I dag ska vi träna! :) ska bli riktigt skönt. I allafall efteråt, sen tar jag nog en lång dusch och lägger mig på soffan.

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se