ha ha! :)

Det är tur att jag har en svägerska som håller ordning på mig! :) Rättelse: sist vi träffade Mange var på Jonas 30 års fest och INTE på oliver dop :P ha ha

Dagen har varit stressig! två stycken på 15 barn är ingen höjdare och trotsåldern är ett faktum! har fått skälla väldans mycket idag.. stackars mej... eller barnen ;)

Efter jobbet mötte jag upp paul och vi lämnade in volvon till mecken.. hoppas att han får ordning på den så jag slipper fylla på med glykol var och varannan dag. Vi svängde förbi handen och köpte en vinterjacka till mig :) SVINDYR!! det sved till i plånboken må jag säga.. men men jag lär ju ha den tills den går sönder och det lär ju inte hända i första taget..
DOLOMIT PARKA

En sån här mysig jacka har jag nu! fast svart.. jag är så klumpig av mig så jag vågar inte köpa en vit.

Mange skulle komma nån annan dag i stället. de va en massa skit som hänt nu så han behöver nog vila upp sig lite. Men My kommer förbi på en fika om en stund :D hon skulle bara käka middag först.
Nu ska jag sätta på java! Gött mos.

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se