godmorgon.

Tänkte blogga i går kväll men blogg.se va så jävla segt så jag sket i det! Filmen jag och och My såg i går va jätte bra :) en romantisk komedi med brandmän ;) off curse it was god! ha ha
Sen gick vi en långpromnenad och snackade julklappar och halloween sen när vi kom hem spelade vi monopol.

Paul kom hem från mötet halv nio och va inte så glad! Vi har tydligen 90% svartbyggen här uppe i åbylund och förmodligen måste vi riva en massa på uteplatserna.. usch va arg jag va! ha ha men det löser sig.
Vid nio tiden blev vi sugna på nått sött så jag slängde i hop en brownie smet med glasyr (shake and bake) och så satt vi i soffan och gluffsade. :)
Nu ska jag snart åka till brandstationen i Tyresö.. utbildning till 12 sen till jobbet till 16.30 och efter till Intersport för att byta vinterjackan.
I dag är ju mitt älsklingsprogram greys anatomy också! :) nice nice

Sitter och kollar på vakna med voice när en tjej har vunnit 100.000 kr och får shoppa loss en timme på dom pengarna! åhh va nice.. ha ha hon springer runt som en galning i butikerna. Skönaste va när hon gick in på game och sa "jag vill ha nintendo wee, Playstation 3 och fifa" och killen bakom disken bara glodde.

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se