d va väl d jag visste!

Mår inte direkt bättre idag.. täppt i näsan och känner mig helt borta.. så jävla irriterande. Får väl knapra alvedon och se glad ut.. Det brukar ju i och för sig vara värst på morgonen.
Jag sov 10 timmar och paul sover fortfarande!! han va rödsprängd och svullen i ögonen i går kväll så jag tror att han behöver sova länge.
Dax för en koppp kaffe.


Postat av: Jessica

hahaha, ja det är faktiskt jari som gaddar mig. han skrattade en del när jag nämnde komet och eightball ;D han har fortfarande inte gjort något av skiten!! men han kan om han vill uppenbarligen.



läste att ni var krassliga, krya på er från oss!!!




Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se