bada :)

Kvällen va kul :) My kom förbi med kladdkaka som hon bakat och så drack vi kaffe och snackade skit. Vi drog en runda monopol också men efter jag gått på hennes hotell 10 gånger och inte kunde betala längre så la vi ner, ha ha.



Vid åtta åkte vi till mecken och hämtade volvon. Han hade bytt vattenpumt och försökt limma sprickan i kylarn men när vi kom hem så läckte det en massa från den sprickan så vi får försöka bondlaga i helgen och fungerar inte det så byter vi kylare i nästa vecka. det finns på mekonomen för 1600 kr. Man blir ju ruinerad av att äga två bilar.. men men är man bekväm så är man.

I morgon skulle jag vara själv på jobbet från 7.30-11 eftersom ena kollegan är sjuk och den andra ska på planeringsmöte så jag fick låna en vikarie från en annan avdelning.. Robert heter han! trevligt att slippa kärringar en stund ;)Nu ska jag mysa ner mig i ett varmt bubblebad med ljus och musik.. åhhh va nice

Sov gott..

PoK



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se