Blogga!? Vad är det?

Det var typ det jag satt och funderade över när min svägerska My kom hem till mig idag... Jag spanade in hennes blogg och blev fast på en gång! Tänk.. en alldeles egen sida där jag kan ventilera utan att min man och vänner vill proppa öronen fulla med vadd!
Jag tackar My som introducerade bloggen för mig och Nattis som så snällt ordnade fram den.. vi fick oss en del skratt attacker! Visste ni tillexempel att om man zommar in bilder på sig själv så kanske man inte alls ser så nykter och snygg ut som man tror! ;) (vet inte om det här är internt... kanske)
Näe nu är det dax att glo lite på tv sen blir det sova sova säng..

Postat av: Nattis

De va så lite så gumman :) Se bara till å använda den flitigt nu ;) Haha... Lycka till på tävlingen imorgon, håller tummarna för dig och för att det inte ska regna. puss puss


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se