zzzzz

Godmorgon! har sovit 10 timmar och det känns som jag lever i en bubbla... stackars paul fick inte mycket sömn den här helgen.. men nu börjar ju jag jobba kväll och då brukar han somna in vid sju, åtta tiden. ;D

I går kväll kom My och Steven över och vi grillade, tittade på film och SVULLADE!! glass, godis, läsk och ostbågar! (min favorit) :D

Nu va det jätte länge sen vi va ute och åkte trial.. två veckor tror jag. det har varit så dåligt väder när vi har haft tid så det har inte blivit av.. får se om vi åker på Onsdag.. eller fredag.. annars jobbar ju jag.

Nu ska jag försöka få i mig något att äta! en kaffe skulle inte sitta helt fel heller! man skulle ha en betjänt ; )



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se