så.

Nu har vi ätet korv och pommes och jag har sovit någon timme till.. mår lite bättre.. Regnet bara öser ner så vi får se om det blir trial på Onsdag..

Här kommer lite bilder från igår.. Jag och My åkte till Tungelsta och hämtade stefan och så satt i hemma hos oss, sen åkte vi till värdshuset i Tungelsta och sjöng kareoke! :D det va as roligt.. alldeles för länge sen.. Paul och Bäckman skulle sjunga fångad av en stormvind men när det va dax så bangade bäckman! ha ha ha jag fick hjälpa stackars pålle så han slapp stå där själv ;)

När klockan va ett någonting åkte vi till Ribby pizzan och mötte upp Perre, Peter och Tilla.. Perre bjöd på absint eller va det va!!! så jäkla starkt... kunde ju ha fått magkatarr.. ha ha
När vi skulle hem stog bussen inne.. as skönt! fast den åkte lixom aldrig.. Paul va på g att gå av och gå hem! men det regnade så jag lyckades övertala honom.. vi var väl hemma vid halv tre någonting..
Undra  vad vi ska hitta på idag då.. paul sover fortfarande på soffan.. får ge han lite kaffe så han vaknar till liv!



Mina prinsesstårtor :D




Paul fick cd skivor från Ammi :D


Theo äter mammas kärleksmums.. Pappa :D



Fredrik, pappa och Theo.


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se