Nu är det dags för fredags myyyys!

Eller hur! Äntligen helg!! Jag ska verkligen njuta den här helgen från och med måndag till semsetern så jobbar jag ta mig fan hela tiden!! kväll och helg..

Jag har sovit jätte bra i natt.. åtta, nio timmar ungefär! Nu sitter jag som vanligt med mitt morgon kaffe :)

Michael Jackson är död! Tycker inte att det känns som en skandal direkt! men det finns väl människor som tykcer om hans musik! Anna Book tillexempel ;)

Nu slipper han problemet med näsan i allafall!

Det ser ut att bli en lika vacker sommardag idag.. måste se till att blommorna får vatten!! varken paul eller jag är speciellt duktiga på att vattna men det verkar vara jag som drog det kortaste stråt till den stacken!

Ha en kanon dag!!
PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se