Kan det inte vara fredag idag?!

Det är någonting deprimerande med att jobba kväll! det är trist att vakna när de flesta redan har jobbat några timmar och försöka komma på någonting att göra (förutom att tvätta och städa) till kl 12.30 när man måste åka! Det känns som att det försvinner en massa timmar någonstans :P

I Kväll ska Paul fixa det sista med datorn hoppas jag, så att jag kan börja använda den i morgon.. Måste föra över alla bilder och filer man vill spara..

I morgon ska jag städa nedervåningen och åka till handen och köpa ett par jeanse.. sen ska jag nog till Örby och hämta kantklipparen.. Vi har en ljungel med gräs utanför dörren så det är nog dax att trimma det lite ;)

Frukost nu tror jag.. måste vakna till liv!


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se