hallooo.

Helgen kryper sig på!! :D
I dag på betygsamtalet fick jag veta att jag fått toppbetyg i alla ämnen! Yeeeah! förstår inte riktigt hur det gick till... Rasmus trodde att det va rövslickeri som hade försegått men jag får snällt säga att.. Rasmus, du har fel...  : )
Efter plugget åkte jag till jobbet och tog en fika med Rasmus och Pillan.. känns så konstigt att komma dit.. det känns som att det var igår man jobbade fast ändå inte..
Pillan försökte trycka på mig lite jobb tider i helgen pga av att fisk chefen nyss fått barn, men ICKE! dem får tåligt vänta tills på Måndag!
This weekend is mine!



Hemma har jag damsugit och städat.. så skönt när det är klart.. :D jag har lagt ner mina arbetsbyxor också så jag får väl kasta in dem i tvätten nu så dem hinner torka...
Får se när jag tar tag i byxorna som ska läggas upp... det är jobbigt att ta ner symaskinen och hålla på men någongång måste det ju göras så det är nog lika bra...

Näe nu måste jag ha en kaffe.. huvudverken börjar krypa sig på..

Peace out! ; )


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se