Hallo!

Nu står jag i köket och steker kyckling! vi ska äta kyckling sallad med baguette.. mumsigt! Paul ligger utanför och byter bromsar på bilen.. trist men det måste göras!
På jobbet gick dagen förvånande snabbt.. vi hade att göra hela dagen så att den tuffade på.. På delikatessen va dom kort om folk så vi stöttade dem lite! Efter åkte vi till biltema och handlade det vi behövde till bilen..

I morgon har jag min intervju och jag är super nervös.. ska plocka i hop alla mina papper som jag ska ha med mig! hoppas bara att det är ett bra ställe.. fick ju mitt höst schema idag på maxi!! Fy och usch.. min chef vill tydligen att jag ska vara på alla möjliga avdelningar! Jag håller tummarna för detta jobb.. Efter maten ska vi svänga förbi Ica och hämta något kort vi fått av banken sedan ska vi åka till Enskede och titta vart jag ska någonstans i morgon.. det är skönt att vara förberedd. sen får vi se om vi åker och badar någonstans.. kanske i Örby..
Efter intervjun ska jag hämta upp Rasmus vid globen. han vill ha med mig till Bauhaus som smakråd! han ska måla om i köket. sen när jag skjutsat hem honom ska jag till handen och klippa mig kl 14 och efter det ska jag handla bikini trosor. känns inte så hett att bada i vanliga trosor i år igen ;) På kvällen blir det kanske trial eller stranden.. beroende på hur jag känner. jag jobbar ju kväll resten utav veckan så det kan vara skönt att komma ut i solen lite!

Nu ska jag skala några ägg :)

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se