Gudmor :D

Glömde säga att Kim och Maria frågade om jag och Paul ville vara gudföräldrar till Oliver! :D Självklart vill vi det.. Dom håller på att bestämma datum för dopet nu och självklart så jobbar jag helgerna som passa dem...! Jag säger bara maxi.... :( det ordnar sig nog.. det kanske blir på semstern istället.. vi får se.
Föresten kommer dom upp nu till Midsommar! :D det ska blir jätte roligt att träffa lilla Oliver.. vi får väl hitta på något på Lördagen eftersom jag jobbar på söndag..



Nu har jag i allafall tränat.. vart inte så mycke.. cyklade 2 mil medans jag läste en tidning.. men det är alltid något.. Fick ett sms från ica att mitt paket från halens har kommit.. Har beställt bikini och shorts.. det känns inte riktigt som att det är badväder på några veckor.. i och för sig så fyllde mamma och pappa poolen igår så om vi får lite sol dem närmsta dagarna så kanske det blir ett dopp någon dag. :D


Nu ska jag kika efter någon lunch...



Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se