God morgon!

Det får bli ett snabbt inlägg nu... har lite brådis, ska möta Frida snart! nu fick jag för att jag klagade lite på värmen!! mulet och 14 grader är det nu och temperaturen ska sjunka under dagen...
I morgon ska vi ha avslutnings lunch med lekar och så nere på rudan så då regnar det säkert! :P

Nu har jag forskat i hur suschi stavas.. ha ha detta såg mer rätt ut va!?

6 dagar kvar tills jag ska till psykvården... (Ica Maxi) ;P jag känner mig gansla splittrad måste jag säga.. det ska bli roligt att jobba med dem man tycker om i allafall.. :D

Näe nu måste jag kila iväg! bloggar lite ikväll när jag kommer hem ifrån Linda!

:D


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se