frustrerad..

försöker lägga till fler kategorier till min blogg men jag är så jä...la usel när det gäller datorer!! är det någon som vet hur man gör?? i så fall blir jag väldigt tacksam för svar! :D

Nu är klockan redan nio och jag har åter igen skjutit på mina byxor! ha ha jag är hopplös.. sitter kvar i soffan med min blöta handduk.. till och med så lat är jag.. orkar inte ens klä på mig!  Nu står paul i köket och gör lite smörgåsar.. undra om jag får en tro.. måste fråga! :D Jag fick en!! villken underbar man jag har som gör en ost macka till sin kära fru :P

Nu ska jag äta den... :D

Todels


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se