...

skolavslutnings lunchen söög... fy fasen va trist det var! vi satt i stugan nere på Rudan som var FULL med ungar som skulle äta matsäck och mellis... men våra kära lärare vägrade att gå till skolan och ha det i klassrummet i stället.. så resultatet blev att vi drack öl och nu sitter jag ensam och full hemma och lyssnar på Winnerbäck! Nice va Linda! :D ha ha så jävla patetisk...

Det är lite lustigt när man är dragen och ensam... man börjar fundera över så stora saker så som livet... ibland vill man bara skita i allting och bara bli en alkis som lever på soc.. Fan va flummig jag är!! nu får jag sluta..

I morgon ska jag hämta mitt betyg. får se vad det står där.. men så jävla bra som jag är så ska jag fan ha en guldstjärna i varje litet hörn! HA HA HA

Vet inte om du läser detta nu Perre men jag kom och tänka på Perre plutt låten nu! :D den är fan as bra! jag ska sjunga den för dig nästa gång vi ses! eller hur?!

Tack och hej för mig.. Fågelpastej



Vet inte.. är det bara jag eller ser båda ut att njuta??! ;D


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se