En härlig Tisdag!

Nu har jag precis kommit ur duschen och ser ut som en kräfta.. första solbrännan 2009.. inte illa :)
Denn dag har varit as skön.. Efter att vi hade fiskat och åkte ut till husvagnen för att äta langos så fick vi en jobbig överraskning!! Vi hade glömt degen hemma!! vilken besvikelse... Men pappa gick ner till strand kiosken och köpte pannkakor med grädde och sylt.. det var inte helt fel det heller! och så blev den en ägg och sill macka :) Pappa har klagat lite på att jag skriver dom här smilisarna :D.. han förstår inte poängen med dom riktigt.. men jag tänker inte sluta med dom bara så att du vet :P ha ha
När vi kom hem till örby igen så lastade vi hojjarna och sedan åt vi langos till middag i stället när Paul kom hem.mamma är expert på dom..
Trial åket gick jätte bra idag! jag testade många nya berg och stenar att åka på och hade världens flyt.. det gick bra för pappa, paul och perre också.. det kanske va de fina vädret!

Här kommer lite bilder från dagen..




Här är man en rutinerad fiskare och frar upp 4 på en gång ;)



Pappa....




Fick också upp 4 stycken..




En jätte vacker segelbåt




Här ligger jag och steker ute vid husvagnen :)




Jordisar.. Mumsigt

I morgon jobbar jag 6-16 så det blir frukost med älsklingen!!

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se