American car show!

Det va en super varm dag i går alltså!! mitt i solen satt vi vid bilen och stekte.. och varvade mellan öl, vatten, solkräm! jag hade smort in mig så mycket att jag knappt fått någon färg! ha ha.. Ronny låg och sov i solen utan att smörja sig så han var inte vacker sen kan jag ju säga!! jag sa faktiskt till honom att smörja in sig men raggare är ju som dom är ;)

vi var väl där kl 10.30-16.00 sen drog vi till macdonalds och vidare till Lida.. Country festivalen!  Eftersom det var många som dansade linedance där så var det en tjej som lärde mig grundstegen.. fasen va jag är snabblärd! ;)
Vi satt utanför vid Tummen och Jessicas husvagn och festade ett tag och sen när vi bestämde oss för att gå in så raggade vi upp några band från folk som inte ville vara där inne längre.. bra va!! :) det skulle ha kostat 250 spänn per skalle så att det slutade med att vi betalade 200 för chaffisen Ronny! Det va ju bra! :D Träffade på Vicky där också men jag tror att vi drog hem lite innan henne! Vid 23.00 tiden hade jag sprängande huvudverk och ville så klart åka hem.. Frida och Mats ville stanna ett tag till så jag ringde Perre som så snällt kom och hämtade oss!! :D Fast han fick virra runt halva skogen för att hitta oss.. det vart lite tokigt! eller visst..

Väl hemma så var det alvedon och säääängen som gällde!! Min kamera ligger kvar i Impalan så jag laddar upp alla bilder senare när jag har hämtat den!
'
Idag ska paul och tord kolla lite på bilen.. vad det är som låter så jäkla knäppt när man svänger.. och sen ska vi nog dra till flaten och bada! :D det är så skönt när man är lite bakis!

Smell you later

PoK


Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se