sova...

Usch har varit en SKIT dag! först sov jag uselt eftersom jag hade ont i armen, sen körde jag fast med bilen på parkeringen, Tack Ola för att du puttade loss mig! sen tog det 40 minuter till jobbet så jag kom försent. På förmiddagen var jag inne och dukade i ordning till julbordet som vi hade och då kände jag att jag hade lite feber men efter lunchen kändes det lite bättre. Sen när jag kom hem så startade inte jumpyn och vi var tvugna att köpa nytt bateri. När vi åt middag ringde mamma och berättade att farfar dött! det kan i alla fall inte bli värre nu. hoppas jag.
Har inte gjort mycke i kväll.. mest suttit och glott, kände att det va dax att sova nu så jag orkar upp i morgon.. måste åka mycket tidigare nu eftersom det tar evigheter att köra i det här vädret.

Sov gott allesammans!

Tänker på dig farfar!

PoK


Postat av: Mysan

Stackars dig, tycker verkligen synd om dig! Det var ingen rolig nyhet du fick av din mamma hoppas att du mår någorlunda bra iallafall. Du vet vart jag finns om du vill prata!

Älsklar dig gumman! Puss

Postat av: Tess

Tack gumman! Älskar dig med! Puss :)

2009-12-18 @ 05:45:58

Våga säga vad du tycker:

Ditt namn:
Kom ihåg?

Din mailadress:

Glöm inte din bloggadress, måste ju kunna kika in jag me:

Å sist men inte minst, det du ville säga:

Blogg listad på Bloggtoppen.se